ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU – ZWROT ZAMÓWIENIA
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Aby skorzystać z tego prawa, należy postępować zgodnie z procedurą podaną na stronie i wypełnić elektroniczny formularz zwrotu: KLIKNIJ TUTAJ

Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.

Przesyłkę mogą wysłać Państwo dowolną firmą kurierską:

MEGASPLET D.O.O
GLS POLAND Magazyn Przeładunkowy
ul. Paprotna 10
51-117 Wrocław

Na przesyłce dużymi literami należy wpisać numer zamówienia.

Zwrot lub wymiana nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki w naszym magazynie centralnym lub od otrzymania potwierdzenia wysyłki na nasz e-mail.

Koszty wysyłki są zawsze pokrywane przez nadawcę. Nie przyjmujemy nieopłaconych przesyłek ani wysłanych do paczkomatów.

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu, w której wykorzystano bonus, kod rabatowy lub kod promocyjny, środki te zostaną uwzględnione jako rabat i nie zostaną zwrócone klientowi. Zwracana jest tylko wpłacona kwota.

Więcej informacji na temat zwrotu towaru można znaleźć w Warunkach Świadczenia Usług. W przypadku dalszych pytań prosimy: KLIKNIJ TUTAJ

WYMIANA PRODUKTU
Jeśli otrzymany numer, rozmiar lub kolor zamówionego produktu (butów lub odzieży) nie pasuje, można go wymienić na inny w zależności od dostępności. Aby dokonać wymiany produktu na inny rozmiar lub kolor należy postępować zgodnie z procedurą podaną na stronie i wypełnić elektroniczny formularz wymiany: KLIKNIJ TUTAJ

Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.

Przesyłkę mogą wysłać Państwo dowolną firmą kurierską:

MEGASPLET D.O.O
GLS POLAND Magazyn Przeładunkowy
ul. Paprotna 10
51-117 Wrocław

 

Na przesyłce dużymi literami należy wpisać numer zamówienia.

Koszty wysyłki są zawsze pokrywane przez nadawcę. Nie przyjmujemy nieopłaconych przesyłek ani wysłanych do paczkomatów.

REKLAMACJA PRODUKTU

Jeśli otrzymałeś uszkodzony, niedziałający lub niewłaściwy przedmiot, wypełnij NINIEJSZY FORMULARZ.

Jeśli w otrzymanej paczce brakuje któregokolwiek z zamówionych produktów, wypełnij NINIEJSZY FORMULARZ.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, a Twoja skarga zostanie rozpatrzona priorytetowo.

You have successfully subscribed!