Tutaj mogą Państwo szybko i łatwo, wyszukać odpowiedź, powiązaną z Państwa zakupem.

➤ Jak złożyć nowe zamówienie?
Nowe zamówienie można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz przyjazny zespół obsługi klienta z przyjemnością Państwu pomoże. Proszę przesłać nam poniższe dane na adres info@pinkmintlove.pl.
  • • Imię i nazwisko
  • • Adres dostawy (kod pocztowy/miejscowość/ulica/numer domu)
  • • Numer telefonu komórkowego (dla doręczyciela)
  • • adres e-mail odbiorcy (dla doręczyciela)
  • • NAZWA PRODUKTU zgodnie z informacją na stronie internetowej (kolor/liczba/rozmiar)
➤ Moja paczka jeszcze nie dotarła. Chciałbym/chciałabym zapytać, gdzie się znajduje?
Instrukcje dotyczące śledzenia przesyłki można znaleźć TUTAJ.

➤ Produkt, który otrzymałem/am, nie spełnia moich oczekiwań i chcę go zwrócić. Jak mogę to zrobić?
Proszę, wypełnić formularz zwrotu TUTAJ.

➤ Liczba, rozmiar lub kolor zamówionego przeze mnie produktu mi nie odpowiadają. Czy mogę wymienić produkt?
Proszę wypełnić formularz TUTAJ, aby wymienić numer, rozmiar lub kolor zamówionego produktu.

➤ Co mogę zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony lub nie działa?
Wszystko na temat reklamacji można znaleźć TUTAJ.

➤ Gdzie mogę znaleźć instrukcje dotyczące użytkowania produktu?
Instrukcję użytkowania znajdą Państwo TUTAJ.


Nie udało Ci się Państwu otrzymać właściwej odpowiedzi?
To nie problem, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością wysłucha i odpowie na wszystkie Państwa pytania. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Można się z nami skontaktować za pomocą preferowanego kanału komunikacji.

Najszybciej udzielimy Państwu odpowiedzi za pośrednictwem Facebook Messengera:


Można też do nas napisać na adres: info@pinkmintlove.pl

Napisz do nas! Bardzo chętnie skontaktujemy się z Tobą:


Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA, w którym obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.
You have successfully subscribed!