1. Aby sprawdzić status swojego zamówienia, prosimy odwiedzić TĘ STRONĘ. Aby sprawdzić status swojego zamówienia, potrzebują Państwo swój numer zamówienia (#PLPML______) oraz adres e-mail.
2. Numer śledzenia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymanej od kuriera GLS po złożeniu zamówienia.
3. Wejdź na stronę kuriera TUTAJ i wpisz numer przesyłki w polu oznaczonym poniżej.
4. Potwierdź numer przesyłki i sprawdź jej lokalizację.
Jedna lub więcej pozycji w Twoim koszyku to zakup z odroczoną płatnością lub zakup powtarzający się. Kontynuując, wyrażam zgodę na politykę anulowania i upoważniam Państwa do automatycznego obciążania mnie zgodnie z moją metodą płatności jak również cenami i częstotliwością oraz w terminach podanych na niniejszej stronie do momentu zrealizowania zamówienia lub anulowania go przeze mnie, jeśli będzie to dozwolone.